New arrivals
Armbanden
Kettingen
Oorbellen
Ringen
Horloges
Accessoires
Boeken
Sieradenrekjes
Gifts
Tassen
Sale

F.A.Q


Een product is uitverkocht, komt deze nog opnieuw binnen?

Helaas is het moeilijk aan te geven of een product opnieuw binnen komt of niet. Wij werken met verschillende leveranciers en bij sommige kunnen we wel nabestellen en bij andere niet. Wij raden je daarom aan om regelmatig een kijkje te nemen op de website, of je aan te melden voor de nieuwsbrief.


 De meeste merken die we in onze shop voeren werken met seizoenscollecties, dus producten uit een huidige collectie zullen later niet nogmaals binnen komen. Uitzonderingen hierop zijn Disney Couture en Aegean Apparel.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nederlandse klanten:
Het is mogelijk om je bestelling te annuleren nadat je al met IDEAL betaald hebt, echter brengen wij dan administratiekosten (€ 2,50) in rekening. Wil je jouw bestelling annuleren, stuur dan een e-mail naar
info@capricci.nl . Vermeld in de e-mail je volledige naam en factuurnummer. Is de bestelling al wel verstuurd en wil je deze annuleren, dan valt dit onder de regeling ´retourneren´;  zie het kopje "kan ik artikelen retourneren?"


Buitenlandse klanten:
Ja, je kunt je bestelling annuleren, zo lang deze nog niet betaald of verstuurd is. Als je een bestelling hebt geplaatst en je wilt hier toch van afzien, dan kun je ons een e-mail sturen op
info@capricci.nl met als onderwerp "annuleren bestelling". Vermeld in de e-mail je factuurnummer, en je volledige naam. Indien de bestelling al wel betaald is, maar nog niet is verstuurd en je wilt deze annuleren, dan brengen wij administratiekosten (€ 2,50) in rekening. Is de bestelling al wel verstuurd en je wilt deze annuleren, dan valt het onder de regeling "retourneren";  zie het kopje "kan ik artikelen retourneren?" 

Hoe kan ik betalen?

Nederlandse klanten
Betalingen dienen gedaan te worden via IDEAL. Door een bestelling te plaatsen, wordt je automatisch doorgestuurd naar jouw bank. Indien jouw bank geen IDEAL ondersteunt, kun je een e-mail sturen naar
info@capricci.nl.

Buitenlandse klanten
Betaling is mogelijk via bankoverschrijving. Na het plaatsen van een bestelling, ontvang je van ons een factuur met betalingsgegevens. Deze dient binnen zeven werkdagen te worden voldaan. Indien de betalingstermijn verstreken is en we hebben nog geen betaling ontvangen, dan worden de artikelen niet langer meer voor u gereserveerd.


Wat zijn de verzend- en administratiekosten?

De verzendkosten voor je bestelling zijn afhankelijk van het gewicht, of het door de brievenbus past of niet en of je kiest voor een verzekerde verzending. Voor dat je afrekent, krijg je altijd alle mogelijke opties te zien en zie je precies hoeveel verzendkosten er bij komen. 


De meeste bestellingen met sieraden en andere kleine artikelen kunnen per brievenbuspost verstuurd worden en zullen ongeveer € 1,85 (Nederland) of € 2,60 (België) kosten.


Bestellingen met grotere artikelen zoals sieradenrekejs zullen per pakketpost verstuurd worden. Dit kost € 4,95 binnen Nederland en € 6,95 (tot 2 kg) naar België.


Klik HIER voor een uitgebreid schema met alle tarieven.


Wij zijn niet verantwoordelijk voor beschadigde artikelen of zoekgeraakte artikelen door TNT post. Voor grote bestellingen of bestellingen met waardevolle items raden wij een verzekerde verzending aan.

Kan ik mijn bestelling ook verzekerd laten verzenden en wat zijn de kosten hiervan?

Ja, dat is mogelijk. Kijk in de onderstaande tabellen voor de mogelijkheden en kosten.

Nederland 

 

 

Kosten

Verzekerde waarde

Aangetekend             

€ 7,00

€ 50

Zeker pakket

€ 8,61

€ 500

 

Europa 

 

Kosten

Verzekerde waarde

Aangetekend (tot 500 gram)

€ 7,70

€ 50

Aangetekend (500 gram - 2 kg)

€ 12,32

€ 50

Internationaal Pakket Plus (0-2 kg)

€ 13,10

€ 500

Internationaal Pakket Plus (2-5 kg)

€ 19,50

€ 500

Internationaal Pakket Plus (5-10 kg)                   

€ 25,20

€ 500


Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij versturen bestellingen altijd zo snel mogelijk na ontvangst van betaling, als het kan zelfs diezelfde dag nog! De bestelling wordt in ieder geval binnen 24 uur verzonden. In de meeste gevallen ontvang je de bestelling dus binnen 2 dagen bij je thuis. Voor klanten buiten Nederland duurt het wat langer.

Kan ik artikelen retourneren?

Als consument heb je bij aankopen via internet het recht om het artikel binnen 7 dagen na ontvangst terug sturen als je er niet tevreden mee bent. De kosten hiervoor komen wel voor je eigen rekening. Mocht je iets willen retourneren, dan kun je HIER het retourformulier downloaden. Vul deze in en verstuur deze samen met de artikelen naar ons. 


Let op; de retourbestelling moet binnen 7 dagen retour worden gestuurd. Bestellingen die zonder dit formulier retour worden gestuurd, zullen niet in behandeling kunnen worden genomen. Alleen de artikelen die op het formulier vermeld staan kunnen worden geretourneerd. Het risico van de retourzending ligt bij de klant, zorg er dus voor dat de retourbestelling goed beschermd en voldoende gefrankeerd verzonden wordt. 

 

Artikelen die je retour wilt sturen moeten wel nog in de originele verpakking zitten en mogen niet gebruikt/gedragen zijn. Nadat wij het artikel in goede staat retour hebben ontvangen storten wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug.

Hoe werkt de nieuwsbriefactie?

Iedere maand wordt uit de leden van de nieuwsbrief een winnaar gekozen. Deze wint een sieraad die door Capricci wordt uitgezocht. Dit kan een sieraad zijn uit de huidige collectie maar het kan ook een sieraad zijn die nooit op de website geplaatst is. De winnaar ontvangt het sieraad kosteloos thuis. De winnaar wordt elke maand bekend gemaakt door middel van de nieuwsbrief. Wij behouden ons het recht voor om deze actie op elk moment stop te zetten of de voorwaarden te wijzigen.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Jouw persoonlijke gegevens zijn veilig bij ons. Wij zullen deze alleen gebruiken voor aangelegenheden die gerelateerd zijn aan Capricci (bijvoorbeeld om contact met je op te nemen als er iets is met een bestelling die je geplaatst hebt). Wij zullen deze gegevens nooit aan derden verstrekken.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Klik op ´mijn account´in het menu boven en klik vervolgens op ´wachtwoord vergeten´. Je kunt dan je e-mailadres invullen en dan ontvang je automatisch een nieuw wachtwoord per mail.

Mijn vraag staat er niet bij, hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt contact met ons opnemen via info@capricci.nl

 

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke overeenkomst tussen Capricci.nl en een wederpartij tenzij partijen iets anders zijn overeengekomen. Wij behouden ons te allen tijde het recht voor om deze algemene voorwaarden te wijzigen. Door een bestelling te plaatsen op Capricci.nl ga je akkoord met deze voorwaarden.