Capricci in de media

Hoe kan ik jullie bereiken?

Heb je vragen? Laat het ons weten! We zitten voor je klaar. Je kunt ons bellen, e-mailen of met ons chatten via de chat functie rechtsonder in je scherm.

Capricci.nl
Stephensonstraat 45 unit 26
2723 RM Zoetermeer
Telefoon: +31(0)79 - 8883379 (op werkdagen van 9.00 - 17.00 uur)
E-mail: info@capricci.nl

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen op Capricci.nl is heel makkelijk! Plaats de artikelen die je graag wil hebben in je winkelwagentje, door te klikken op de button ‘In winkelwagen’. Er verschijnt in het groen een bevestiging dat het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen. Ben je nog niet klaar? Geen probleem! Shop lekker verder! (Let op: de artikelen die je in je winkelwagen hebt gelegd zijn niet automatisch gereserveerd).

Ben je wel klaar met shoppen en heb je al je favoriete items in je winkelwagen gelegd, klik dan op ‘Winkelwagen’ rechtsboven in je scherm. Via de optie ‘Bekijk alles’, krijg je een overzicht van de artikelen in je winkelwagen en kun je eventueel de aantallen nog aanpassen. Als je kiest voor ‘Ga door naar afrekenen’ kom je bij de Checkout pagina. Je bent nu bijna klaar! Je hoeft alleen je bestelling nog maar af te ronden. Bij de Checkout kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen. Dit gaat in slechts 4 stappen:

1. Factuuradres 

- Vul hier de adresgegevens in van het adres waar je de factuur wilt ontvangen.
- Wil je het pakketje op een ander adres laten bezorgen? Dan klik je het vinkje ‘Verzenden naar hetzelfde adres’ uit, waarna je de gegevens van het verzendadres kunt invullen.
- Wij adviseren je het hokje ‘Maak een account aan voor je volgende bezoek’ aan te klikken, dan hoef je bij je volgende bezoek niet weer al je gegevens in te vullen. Superhandig dus!

2. Verzending 

Kies hier de gewenste verzendmethode. Wij streven ernaar alle bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur ingegeven en betaald zijn, dezelfde dag nog te verzenden. In 99% van de gevallen, heb je dus je bestelling de volgende dag al in huis! En bij bestellingen boven de €50,-, is verzending van je pakketje binnen Nederland helemaal gratis!  

3. Betaling

- Selecteer hier de gewenste betaalmethode. Je kunt betalen zoals jij wilt,veilig en vertrouwd met iDEAL, via een overboeking, met creditcard (Visa, MasterCard, Maestro), onze Capricci Giftcard (cadeauboncode), Bancontact/ Mister Cash en PayPal.
- Selecteer in het geval van iDEAL, de bank waar jij je rekening aanhoudt.
- Meer informatie over onze uitgebreide betaalopties, vind je bij de veelgestelde vraag: 'Hoe kan ik betalen?' en op onze informatiepagina met betrekking tot betalen.

4. Controleer je bestelling 

- In de laatste stap kun je je bestelling controleren en eventueel een kortingscode of cadeauboncode toepassen.
Mocht je je nog niet hebben ingeschreven voor onze nieuwsbrief, kun je hier het vakje aanklikken. Zo blijf je altijd op de hoogte van leuke acties, nieuwe artikelen en bijvoorbeeld de Sale. Ook ontvang je, door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief, eenmalig 10% korting op je volgende bestelling. 
- Om de bestelling af te kunnen ronden dien je het eens te zijn met onze Algemene Voorwaarden. Deze kun je lezen, als je klikt op de zin ‘Ik plaats een bestelling met betaalplicht en ga akkoord met de algemene voorwaarden.’ Klik tot slot op de oranje knop ‘Plaats je bestelling’ en je bestelling wordt in de meeste gevallen de volgende dag al bezorgd! 

Let op: Je bestelling wordt direct in behandeling genomen en verwerkt. Wijzigen is dus in veel gevallen niet mogelijk. Mocht je toch iets willen wijzigen, stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar info@capricci.nl of bel ons op +31(0)79 – 8883379 en wij zullen direct kijken wat we voor je kunnen doen.

Hoe kan ik betalen?

Bij Capricci.nl kun je betalen zoals jij wilt, veilig en vertrouwd:

iDEAL

Als je toegang hebt tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot, dan kun je via iDEAL betalen. Hierbij wordt het bedrag direct van je rekening afgeschreven en wordt je bestelling dus ook direct verzonden.

Een betaling uitvoeren via iDEAL werkt hetzelfde als internetbankieren via je eigen bank:

- Kies iDEAL als betaalmethode en selecteer je bank.
- Je komt nu in de vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank terecht. De gegevens van je aankoop zijn al ingevuld.
- Na goedkeuring van de betaling ontvang je een bevestiging van je bank. Vervolgens keer je terug op de bevestigingspagina van Capricci.nl.

Vooruitbetalen via Sisow overboeking

Als je kiest voor de optie ‘Vooruitbetalen’ wordt de betaling afgehandeld door onze partner Sisow. Zodra je voor deze optie kiest ontvang je direct nadat je op de bestelknop hebt geklikt een e-mail van Sisow met daarin alle betaalinformatie. Zij zullen je vragen om het bedrag binnen een aantal dagen, onder vermelding van het betalingskenmerk, over te maken.

Nadat de betaling bij hen binnen is, wordt de bestelling naar je verstuurd. Bij Belgische klanten kan de overschrijving iets langer duren dan bij Nederlandse klanten.
Heb je vragen omtrent je betaling kun je rechtstreeks contact opnemen met Sisow via e-mail: info@sisow.nl of telefoon: +31 (0)85 2 734 734.

Creditcard

Wij accepteren zowel Visa, als Mastercard als Maestro. De betaling wordt direct afgerond en je bestelling gelijk verzonden.

Op de betaalpagina kies je het type creditcard waarmee je wilt afrekenen. Vervolgens vul je het volledige creditcardnummer in, de vervaldatum én de 3-cijferige veiligheidscode. Deze code wordt ook wel ‘cvc-code’ genoemd en staat op de achterkant van je creditcard.

De betaling wordt vertraagd geïncasseerd van je creditcard. Dit houdt in dat pas 3 dagen nadat je de bestelling hebt geplaatst, de betaling wordt afgeschreven. In de meeste gevallen is je bestelling binnen deze 3 dagen al geleverd.

Let op! Het is alleen mogelijk te betalen met een Nederlandse creditcard.

Mister Cash

Als Belgische klant kun je bij Capricci.nl ook zeer gemakkelijk betalen door middel van Bancontact/Mister Cash. Kies bij de checkout voor deze betaalmethode, vul je kaartnummer en vervaldatum in en je wordt automatisch naar de vertrouwde site van je bank geleid. Hier wordt gevraagd om het bedrag te controleren en te betalen met je authentificatiemiddel. Afhankelijk van je bank is dat een kaartlezer of een wachtwoord. Je bestelling wordt direct na afronding van de betaling verstuurd.

PayPal

Betalen met PayPal is heel eenvoudig. In de checkout kies je voor de optie PayPal. Nadat je op de oranje bestelknop hebt gedrukt, wordt je direct doorverwezen naar de website van PayPal. Hier maak je een account aan, of log je in als je al een account hebt met je emailadres en wachtwoord. Vervolgens kies je binnen je PayPal account of je het direct van je bankrekening af wilt laten schrijven(mits je deze eerder gekoppeld hebt), of je het wilt betalen met je PayPal tegoed, of het bedrag via je gekoppelde creditcard wilt betalen. Als laatste klik je op ‘betalen’. Daarna keer je terug naar onze shop.

Meer informatie over het aanmaken van een PayPal account vind je op de website van PayPal.

Overige vragen met betrekking tot betalen:

Betaling lukt niet

Het kan bij uitzondering voorkomen dat de verbinding met iDEAL, of met de iDEAL koppeling van een specifieke bank niet beschikbaar is. Dit kan zijn door onderhoud van de bank aan de betalingswebsite of door een tijdelijke storing. Wij adviseren je later nogmaals te proberen om de betaling af te ronden.

Wanneer het ook op een ander tijdstip niet lukt om de betaling af te ronden of je bent een korting misgelopen doordat je betaling niet op tijd kon worden afgerond, neem dan contact op met onze klantenservice via info@capricci.nl. Wij helpen je graag verder!

Dubbele betaling

In een enkel geval kan het voorkomen dat door een storing in de betaalstap een betaling 2 keer wordt afgeschreven, terwijl je maar 1 bestelling hebt geplaatst. Wanneer dit het geval is, kun je een e-mail sturen naar onze klantenservice. Zij zullen dit controleren en het teveel betaalde bedrag zo snel mogelijk terugstorten op je rekening.

Factuur

De factuur wordt altijd per e-mail naar je toegestuurd als bijlage in de orderbevestiging, op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling. Hierop staan de aankoopbedragen vermeld en het BTW-bedrag.

Mocht je deze kwijt zijn en heb je een vast account op Capricci.nl dan kun je de factuur van een bestelling ook downloaden in je eigen account.

BTW

Alle prijzen die staan vermeld op Capricci.nl zijn inclusief BTW. Op je factuur die bij de orderbevestiging in de bijlage is toegevoegd staat de BTW die wordt betaald over je bestelling.

Wat is jullie rekeningnummer?

Het rekeningnummer van Capricci.nl is als volgt:

IBAN nummer: NL87 INGB 0007 7763 02
BIC code: INGBNL2A

 

Kan ik mijn product ruilen of retourneren?

Bij Capricci hanteren wij de 100% Niet-Goed-Geld-Terug-Garantie. Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had, kun je het binnen 14 dagen retour sturen. Zonder opgaaf van reden! Gaat het om een defect artikel, horen wij dit wel graag, zodat wij het artikel na ontvangst direct uit de collectie kunnen verwijderen (maar het aangeven is niet verplicht). Je dient je retour wel even aan te melden door vooraf een mail te sturen naar info@capricci.nl met hierin je naam, het ordernummer en een product omschrijving, zodat wij weten aan wie we het bedrag terug kunnen storten. Vervolgens kun je de retour terug sturen naar het volgende adres:

Capricci
Stephensonstraat 45 unit 26
2723 RM Zoetermeer
Nederland

Het risico van het retour zenden van de bestelling ligt bij de klant. Bewaar je verzendbewijs dus altijd goed totdat de volledige retour is afgehandeld en het bedrag retour geboekt is op je rekening. Je kunt alleen aanspraak maken op de bedenktijd als je het product ongebruikt, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking kunt terugsturen. Je mag het artikel natuurlijk wel uit de verpakking halen om het te bekijken. Nadat wij het artikel in goede staat retour hebben ontvangen, storten wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug. Zorg er wel voor dat je het artikel op tijd terugstuurt. Artikelen die buiten de zichttermijn van 14 dagen retour worden gestuurd, worden niet meer als retour verwerkt en teruggestuurd naar de klant. De kosten hiervoor zullen worden verhaald op de klant. Een ruiling gaat bij Capricci.nl eigenlijk net als een retour. Je stuurt het artikel dat niet helemaal naar wens is terug via bovenstaande procedure en geeft de bestelling van het artikel van je keuze opnieuw in via de website.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor je bestelling zijn afhankelijk van het gewicht, of het pakje door de brievenbus past of niet, en of je kiest voor een verzekerde verzending. Voordat je afrekent, krijg je altijd alle mogelijke opties te zien en zie je precies hoeveel verzendkosten erbij komen.

Bij bestellingen boven de €50,-, is verzending van je pakketje binnen Nederland helemaal gratis! 

De meeste bestellingen met sieraden en andere kleine artikelen kunnen per brievenbuspost verstuurd worden en zullen ongeveer € 2,25 (Nederland) of € 4,25 (België) kosten.

Bestellingen met grotere artikelen zoals tassen of sieradenrekjes zullen per pakketpost verstuurd worden. Dit kost € 4,95 binnen Nederland en € 6,95 (tot 2 kg) naar België.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor beschadigde artikelen of zoekgeraakte artikelen door PostNL. Voor grote bestellingen of bestellingen met waardevolle items raden wij een verzekerde verzending aan.

Kan ik mijn bestelling verzekerd laten verzenden en wat zijn de kosten hiervan?

Bij verzending binnen Nederland kan worden gekozen voor de optie 'PostNL verzekerd verzenden'. De kosten hiervoor zijn € 8,60. De zending is in dit geval verzekerd tot een waarde van € 500,-. Je kunt voor deze optie kiezen bij de verzendmethodes in de checkout.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij streven ernaar alle bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur ingegeven en betaald zijn, dezelfde dag nog te verzenden. In 99% van de gevallen, heb je dus je bestelling de volgende dag al in huis! Voor klanten buiten Nederland duurt het iets langer. Onze ervaring is, dat bijvoorbeeld verzendingen naar België, er ongeveer 2 à 3 werkdagen over doen.

Mocht je een spoedbestelling hebben in verband met bijvoorbeeld een verjaardag, bel ons of stuur ons alsjeblieft een mailtje (info@capricci.nl), zodat we hier extra aandacht aan kunnen schenken.

Helaas kunnen wij niet garant staan voor vertragingen door PostNL.

Hoe blijf ik op de hoogte van bijvoorbeeld de Sale of New Arrivals?

Wil je als eerste op de hoogte zijn van al onze nieuwtjes en leuke acties? Like dan nu meteen onze Facebook pagina! Zo ben jij er supersnel bij als we New Arrivals hebben, een voordelige Sale periode ingaan of een interessante actie hebben. Als je onze Facebook pagina liked, maak je elke maand ook nog eens kans op shoptegoed!

Daarnaast biedt inschrijven voor onze nieuwsbrief je ook veel voordeel. Elk seizoen hebben wij namelijk speciale acties die alleen gelden voor onze nieuwsbrieflezeressen. Als je je nu hieronder inschrijft voor onze nieuwsbrief, ontvang je ook nog eens 10% korting op je volgende bestelling!

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Jouw persoonlijke gegevens zijn veilig bij ons. Wij zullen deze alleen gebruiken voor aangelegenheden die gerelateerd zijn aan Capricci (bijvoorbeeld om contact met je op te nemen als er iets is met een bestelling die je geplaatst hebt). Wij zullen deze gegevens nooit aan derden verstrekken.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Klik op ‘Mijn account’ rechtsboven in het scherm. Klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten?’. In het volgende scherm vul je je e-mail adres in, neem je de letters en cijfers over uit het controle scherm en klik je op ‘Verstuur’. Er wordt direct een link naar je emailadres gestuurd, waarmee je je wachtwoord kunt resetten. Mocht je de mail niet direct ontvangen hebben, check dan voor de zekerheid ook even je spambox.